Ana hairan dengan sikap PKR akhir-akhir ini yang sudah semacam mabuk kuasa dan tidak ada semangat berbincang. Semua nak buat ikut suka. Sondol keputusan ikut kepentingan diri dan parti mereka sahaja.

Mana Pas nak sorok muka kalau kita beri Pkr bertanding di Sg Besar? Kami yang dah bergerak lama di sini, nak disisihkan macam tu sahaja

Maukah kamu aku beritahu tentang penduduk neraka? Mereka semua adalah orang-orang keras lagi kasar, tamak lagi rakus, dan takabbur(sombong). (HR. Bukhari no. 4918 dan Muslim no. 2853).

“Tidak akan masuk surga seseorang yang di dalam hatinya terdapat kesombongan sebesar biji sawi.” Ada seseorang yang bertanya, “Bagaimana dengan seorang yang suka memakai baju dan sandal yang bagus?” Beliau menjawab,“Sesungguhnya Allah itu indah dan menyukai keindahan. Sombong adalah menolak kebenaran dan meremehkan orang lain. (HR. Muslim no. 91)

Jangan meremehkan orang. Jangan meremehkan kami sebuah parti Islam yang aktif laksana dakwah di bawah.

Bukan soal kita tak respek c. Tapi ada batas lah.

Nak tekan Pas sampai kami tak dibenarkan bertanding tu agak melampau. Azmin pun tak suka kena ugut dan tekan.

Jadi jangan buat kepada kami.

Beri sokongan kepada Pas. Kalah menang itu kuasa Allah SWT.