Ana mengaku, dalam banyak kes, ana memang menyampah dengan Ketua Umum PKR. Pada ana, mudah sajer. Dah keluar penjara, tapi masih main bontot jantan dan nak jadi PM memang sesuatu yang tak masuk akal.
Ana nak katakan, Anwar sudah pun  masuk penjara dan dihukum salah. Tak perlu lagi ana rasa ada pihak nak jadikan isu ini macam isu nak glamerkan diri.
Sudahlah tu. Dia dah kena hukum.
Sampai bila kita nak jadi cerita dubur ni singgah di dalam pemikiran orang Melayu? Tapi Wasatiyyah UMNO akan benarkan itu berlaku.
Ana nak Najib tanya kalangan Ustaz yang ada di sekeliling dia. Apakah dibolehkan benda ini berlaku?
Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar bin Husein mengingatkan kepada UMNO/BN supaya tidak mengulangi amalan mereka yang sengaja mencari dan mendedahkan keaiban orang lain. Ini kerana sekiranya mereka tidak mahu keaiban mereka didedah oleh Allah SWT sendiri.
Usaha-usaha ini seharusnya dilihat sebagai satu perbuatan yang terkutuk, yang sepatutnya tidak dilakukan oleh sebuah parti yang memperjuangkan kemanusiaan.
Oleh itu, terimalah balasan yang setimpal oleh Allah SWT di atas perbuatan yang telah mereka lakukan. “Mereka gemar menunding jari kepada orang lain, sedangkan keaiban sendiri tidak pernah diperhati” katanya lagi.

UMNO ini tidak serik. Dia ingat bagus nak terus aibkan orang. Tapi Allah SWT akan balas.
Jangan sampai gambar mereka sendiri didedah aibnya oleh orang nanti.