IMG-20140421-WA000Ana daripada dulu lagi selalu ulang benda yang sama, kalau nak suruh
orang berjuang sekalipun, biarlah ada sedikit imbuhan dan bantuan. Ini
tidak, bila bab nak berdemo dan sebagainya, suruh orang Pas datang
free. Peruntukan semua bagi pada orang PKR dan DAP.

Kali ini, ana nak tengok berapa ratus ribu cina apek yang suka nak
turun dan bantah GST. Berapa ramai amoi pelacur yang turun sama. Sebab
lepas ni dia orang semua pun charge GST. Kalau dulu biasa amoi harga
198 (pakej), sekarang tambah 6 % GST dah berapa? Mereka lah kena turun
berdemo.

Ana tahu harga pakej sebab orang UMNO sebelah rumah ana selalu pergi.
Dia hafal semua port pelacur dalam Malaysia ni. Cakap ajer di mana.
Dia ada network bagus.

Ana cabar kali ini Cina DAP bawak turun 600,000 orang untuk bantah
GST. PKR patut bawak 500,000 orang. Pas cuma bawak 200,000. Kita
tengok siapa yang boleh capai target.

Pada ana, sudahnya nanti, Pas juga yang penuhkan kuota. ****mak punya
DAP dan PKR. Mereka nak hidup senang. Tak kena tangkap.

Ana terima arahan dengan hati yang penuh persoalan. Pemimpin negeri
kita dapat bajet berapa? Pemimpin bahagian dapat berapa? Pemimpin
kawasan dapat berapa?

Bab ini kita kena telus lah.

Kawan ana Ketua Cabang di Selangor (PKR) dapat peruntukan RM30,000 nak
bawak orang. Kita? Lillahitaala?

Mana boleh macam ini.