Bukan main kasar lagi perwakilan UMNO menyanggah, mengutuk, menghina, memaki hamun kalangan pemimpin PAS. Macam-macam isu dikeluarkan. Kononnya, TG Nik Aziz adalah penyesat am, dan bukannya pemberi pedoman kepada PAS.

Ana tak tahu samada yang bercakap ini pernah kenal TG secara peribadi atau tidak. Tapi apa yang berlaku ini adalah suatu yang tidak wajar. Kalangan orang Cina menilai sahaja apa yang kita sesama bangsa lakukan. Pelik. Hangat dengan balas membalas cacian.

TG Nik Aziz adalah lambang pejuang Islam yang zuhud. Kalau ada sikit-sikit isu tanah itu, benda biasa. Semua manusia ada kelemahan. Tak gitu?

STESYEN MINYAK NIK AZIZ BERNILAI RM 1 JUTAStesen Minyak Petronas hak milik Nik Mohd Asri Bin  Nik Aziz (anak Nik Aziz). Asalnya stesen ini diurus oleh Mesra Makmur  Trading yang dimiliki oleh Hood Bin Mohd Isa KP:691119105535. Beliau  berasal dari Selangor bekas pemandu Nik Aziz dan menantu Nik Aziz. Ini adalah isu yang teruk dimainkan oleh pencacai UMNO terhadap Tuan Guru.

Apa lagi? Anak menantu yang kaya raya?

Kita bagi peluang lah anak mamak Pulau Pinang, Mamak Merican, untuk kutuk dan caci Tuan Guru. Kita kena faham, Reezal nak jadi calon Kepala Batas. Lagi kuat dia kutuk tok guru, lagi markah dia naik. Kalau tak kutuk, dia lebur.

Ana cuma nak nasihatkan, jangan awal-awal guna ayat Quran, lepas tu maki hamun. Tak baik bro.

Advertisements